Monday, October 18, 2010

Ugh Trött

Tjejen hemma i helgen. Kunde inte sova länge på mornarna heh så kändes inte som man fick "sova ut". Vart lite segt att gå upp idag. Får försöka gå upp lite tidigare still för verkligen hinna med morgon promenaden till jobbet.

Gårdagen vart jätte trevlig social träffade en hel del vänner avslutade eftermiddagen med en 5km promenad med en god vän. Endomondo loggen ligger i gårdagens blogginlägg.
Lägger dagens promenad längst ner i detta inlägg.

Idag kör jag pulver under dagen och troligen äggröra till middag när jag kommer hem.
Lite ekonomiska problem just för tillfället för att ha råd att köpa något annat än det jag har hemma.

Idag blir det träning med PT igen skall bli skoj skall gå igenom mitt period 2 tränings schema har jag för mig.

Och i kväll har jag speculanter på mitt högtalar system jag skall sälja av. Skall börja sälja av allt skit hemma som man har men inte använder för det är onödigt att ha det.

-Blakhouse

Stats:
Endomondo
Väntar med att väga mig ett till efter denna veckan. Borde ha gätt några resultat.


ps Vi som moderna människor säger alldeless för sällan till varandra hur mycket vi betyder för varandra. Vad ärlig mot dig själv och dina vänner!
http://www.youtube.com/watch?v=VzQg-jW1O30

No comments: