Friday, October 15, 2010

Fridag?

Heh skulle testa min nya puls/gps klocka idag. fungerade hyffsat bra. Tog dock säkert nästan 1km innan jag fick för mig att starta om klockan för den vägrade hitta sateliterna.

http://www.endomondo.com/workouts/n-7u7WrwIxk

Vikten spelade mig ett spratt idag. 154.2 orkade inte skriva ner de andra siffrorna men gissar att jag hade mer vätska i kroppen idag.

Käkade tacos till middag igår med. Men när jag stod och läste på majsbrödet insåg at att det vart inte mycket bättre än vete på kolhydrats fronten. 50% ugh.

Tips på vad man kan äta till Taco färs i stället för Tortillias eller Shells ? Skall vara låg kolhydratigt.

Och idag blir det även första riktiga nya styrke schemat 1 av 2 olika jag skall köra varannan gång av de 3 styrke pass jag har i veckan. skall bli skoj att köra på "riktigt" då vi mest bara gått igenom övningar och testat fram tills nu.

-Blakhouse

No comments: