Wednesday, October 13, 2010

?!?!

Meh som vanligt som en periodare har jag nu haft en off period med postandet. Men men intressena skiftar

Men lite updates.
*Har tyvärr gått up något kilo sedan gotlands resan.
*Har börjat gå ner igen dock.
*Har skaffat gymkort sedan 2 veckor tillbaka.
*Har slagit till på en PT för att komma igång ordentligt och få en bra grund för min träning och diet.
*Satt upp lite mål och tidsram för dessa målen.
*Börjat fokusera mer på mig själv i vardagen och mitt eget välmående.

Redan efter ett de få gångerna jag har tränat har jag kännt förändring i kroppen. Inte bara träningsverk och så utan känns lite som om den börjar vakna till liv eller något =)
Och känner mig nästan starkare för varje gång jag ställer mig på någon motions maskin på gymmet.

Dagens stats:
Morgon Promenad till jobbet ca 50 min.
153,5kg
78,8% fett
15.4 T.B.W
15.6? Förstod inte vad vågen mätte här

Trängen idag på under lunch kommer bestå av 50 minuter motions maskin.

-Blakhouse

No comments: