Saturday, October 23, 2010

Dubbla överraskningar!

Hah idag hade jag en liten inofficiell invägning för mig själv. Blev posetivt överraskad. Låtit bli vågen dom senaste dagarna dels för siffrorna inte är så jätte viktiga dels för att roligare att se större progress med lite mellanrum. Men idag trots man äter relativt vanligt visade vikten 152.5kg Det är jäkligt positivt innebär dryga 2kg ner denna veckan! =) Awsomeness, Detta vart den första överraskningen.


Andra överraskningen vart att jag rotade fram mina byxor nu inför vintern ( har gått i shorts och träningsbyxor fram tills idag ) Och tog första bästa icke trasiga paret. Och dom satt väl ok tyckte jag och drog på mig dem( detta märkte jag även sen att det vart ett par som jag knappt kunde använda i våras). Sen skulle jag sätta på mig skärpet jag köpte tidigare i våras och paff blev jag när inte ens minsta hålet räckte. vart säkert 5 cm för stort ändå!! =) Också awsomeness. Totalt har jag ju ändå trots allt gått ner ca 11kg sen i våras. Rätt sjukt när man tänker efter men men. Jag vart nog rätt sjuk då. Mentalt dvs.

Men min väg är stadigare och varje dag med träning känner jag mig bättre och starkare. Känns awsome. Tror inte jag kommit så här långt ifall jag inte tagit kontakt och skaffat timmar med en PT. Skönt att få hjälp med upplägg av träning och rutiner. Så det känns riktigt riktigt bra.

Känns som livets bitar börjar falla på plats och man börjar få tillbaka det liv jag saknat.

Sidstickaren i helgen vart att vi drog till ronneby på en hundträff och tittade på hund. Får se hur det går men jag hoppas på det bästa. Han vart jättego. Vi gick en 50 minuters promenad med honom. Mysigt värre dock gick jag med nya kängor och jag lyckades få feta skavsår på både hälarna =(. Tack och lov för compeed i allfall =)


aja dax att natta nu. Jäkligt bra dag.

-Blakhouse

No comments: