Wednesday, October 20, 2010

Grå dag!

Grå dag idag. Allt känns bara skit och känns som världen är på väg åt helvete.
Folk skjuts till höger och vänster här i malmö ocksvidare.

Träningsmässigt gårdagen. 50 minuter crosstrainer ingen gång varken till eller från jobbet dagens träning blir liknande. Rygg/Ben/Biceps pass ingen gång till eller från jobbet.


Maten går sisådär. Mycket pga jag har 0.38kr på kontot just nu och får leva på det jag har. I allfall tills på måndag. Dvs en hel del måltids ersättning och saker ifrån frys och kyl vilket inkluderar en del pasta och annat. Inte det min diet säger att jag skall ha men det får ge sig till tåls till på måndag. Håller portioner nere förövrigt och kämpar med att stå emot sötsuget.

Men men skall gräva ner mig i jobb så jag slipper tänka mer.

-Blakhouse

No comments: