Wednesday, October 20, 2010

Tränings Schema

*Denna post är statisk och jag kommer uppdatera denna post med ändringar och liknande*

Mitt Nuvarande tränings upplägg baserar sig på mycket motion och arbetande med stora muskelgrupper för att aktivera kroppen och förbränningen. Stryka varierar mellan två olika pass som går omlott gör jag pass 1 på måndag så gör jag pass 2 på onsdag och pass 1 igen på fredag och veckan därpå blir tvärt om.

Att gå till och från jobb är ett stort mål Sträckan är dryga 4.2 km eller något beroende lite på hur jag går. Går olia mycket beroende på väderlek och så. Inte helt igång med att gå till och från alla dagar. Just nu är det snarare 2-3 promenader av 10 möjliga. Men jobbar på att jobba upp det.

Måndag:
* Gå till jobb
* Styrka
* Gå från jobb

Tisdag
* Gå till Jobb
* Kondition (50)
* Gå från jobb

Onsdag
* Gå till Jobb
* Styrka
* Gå från jobb

Torsdag
* Gå till Jobb
* Kondition(30 intensiv)
* Gå från jobb

Fredag
* Gå till Jobb
* Styrka
* Gå från jobb

No comments: