Monday, October 16, 2017

10 år

Ja alltså lite coolt är det väl ändå? 10 år på detta medium. Och inte fått gjort ett jädra skit? =P

Till saken hör väl att jag älskar skriva. Skriver mest hela tiden tycker jag. Men det mesta är spontant. Hamnar på Google drive,  Facebook, Instagram,  Youtube eller Soundcloud. Men kommer troligen aldrig sluta skapa.



Lite skumma saker kan man fastställa. Jag väger mer nu än när jag började bloggen. Orden från mitt första blogginlägg är fortfarande sanna för mig. Jag har kontinuerligt ökat skulderna jag har. Dock även Icke likvida prylar.

Massa nya äventyr har tagit plats. Ingen ny partner om än några temporära relationer. Har haft och blivit av med två hundar. Jag har rest jorden runt och jag har nära på 3 dubblat min lön.  Jag har utvecklat och lanserat ett spel och halvt jobbat ihjäl mig. Jag har bytat jobb 4 ggr på dessa 10 åren med.

Jag har tagit dykarcertifikat och varit kroki modell. Börjat dansa inte mindre en 4 danser och provat på ytterligare 4. Jag har gjort åtminstone 4 dans shower. Jag har lärt ut dans till nybörjare och lärt ut Aerials. har varit på multipla dansläger och skaffat mig vänner världen över.  För inte tala om Acroyoga.

Jag lyckades gå upp vi vikt till nära 170 kg och lyckades gå ner till 135 kg Men nu ligger jag och svävar runt 155 igen tyvärr.

Jag har haft 3 olika motorcyklar och en Bil. Får se vad det blir i framtiden. Elbil kanske? beror helt klart på hur jobbsituationen ser ut =)

Det händer en jädra massa på 10 år. Klart man blir nyfiken på vad nästkommande 10 år skall inbringa.



No comments: