Friday, September 7, 2012

Uppföljning och tävling

Denna veckan försvann i ett nafs. Har fått gjort massor på jobbet och kännt mig riktigt produktiv. Otroligt egentligen hur mycket jobbet kan påverka ens allmänna humör. Hur mycket det genomsyrar en som person. Menar har jag en dålig dag på jobbet så kan det sätta mitt humör för flera dagar framöver. Men nog om det, fredagen är här och en härlig helg med utgifter närmar sig!

Mitt lilla fordon skall in på service. Det är en liten sådan där mellan service man kan nog vara vettigt ändå. Håller man saker i trim håller de längre och behåller sitt värde längre. Dock övervägar jag starkt att sälja. Mycket pga att jag inte har bra utrymmen för att förvara ett fordon som detta. Så även om jag har haft skoj med den i sommar så kanske det vart ett litet dumt köp ändå. Borde vänta till man har hus och eget garage. Får se hade varit skönt att slippa den skulden och de utgifterna som finns omkring det.

Hade lite mer pengar över denna månaden än jag efter allt vart klart än vad jag trott ifrån början så har faktiskt passat på att köpa ett par nya skor. Vart typ 2år sedan jag köpte det sist så det är det nog värt. Men jag går lite konstigt och har lite onödig vikt som jag släpar på så jag tog mig till löplabbet och vi gick igenom mina fötter och hur jag gick och vart jag behövde extra stöd provade ut ett par skor som hjälper mig gå bättre. Kostade lite mer men min hälsa får vara värd det.

En liten smårolig sak dock. När jag loggade in på min bank för att föra över pengarna till mitt betalkorts konto ( har bara en begränsad mängd pengar på mina betal/visa kort) Så såg jag att dom körde en tävling öppen för alla kallat Riv dina räkningar. Kanske någon som eventuellt läser här som kan vara intresserade? Om det nu är någon som läser här.

Ursäkta röran det är fredag!

-Blakhouse

No comments: