Thursday, August 5, 2010

Whoho! =)

Lite mer kontroll självbehärskning och ungefär samma motion. Det har varit veckans recept känns det som. Idag när jag ställde mig på vågen visade den "bara" 156.2kg dvs 1.2kg ifrån mitt första mål dvs 155. Tänker nog hålla målen till 5kg åt gången I teroin borde jag klara ett sådant mål på 2 veckor. Men so far är det tungt. Och ju mindre man äter desto mer kallar sötsakerna känns det som.

Aja motionsfronten har inte varit bra denna veckan. Måndags 4-6km gång ( vet inte vilken gps man skall lita på ) situps, armhävningar och lite andra hemma övningar.

Tisdag: Såg bio

Onsdag: Spelkväll med grabbarna + Pizza ( big aja baja men åt halva bara spara andra halvan )

Torsdag: Spelkväll med de andra grabbarna Mat vet jag ej ennu.

Fredag: Inget planerat so far torde gå hem och träna då med.

Lördag: Bio och träning packning inplanerat.

Söndag: Bil till oskarshamn och medeltidsveckan i visby.

Det är ungefär vad som hänt kommer h ända denna veckan.

Lite lågt med träning. Får försöka hitta mig en tränings partner.

-Blakhouse

No comments: