Wednesday, July 28, 2010

Ja jo det vart ju det?

Livet har dragit igång igen efter semestern och jobbar på som vanligt 0830 - 1730.

Trodde det skulle vara svårare än vad det var att hålla någorlunda rutiner men det vart det inte.
Utan måndag gick jag hem gpsen mätte 6.0x km.
Tisdagen vart det dungeons and dragons hos en god vän så drog dit efter jobbet då han bor några minuter utanför stan med tåg så tog jag bilen dit från jobbet direkt när jag slutade. Ingen direkt träningen den dagen. Dock väldigt bra på matfronten.
Onsdag(idag) så relativt dålig på matfronten. Bröd till frukost och lunch ca 3 mackor varje måltid och tacos när jag kom hem. gick hem denna dagen med och gpsen på samma sträcka visade 5.4km heh så njae vet inte hur bra jag kan lita på min nya telefons gps. Den har sagts vara sketchy men tillverkaren vet om det och säger att det är en mjukvaru uppdatering som kommer komma snart.

Både på måndagen och onsdagen gjorde jag ett lätt pass med armhävningar situps. Funkar bra man är ganska trött ändå när man kommer så.

Har inte vågat väga mit ennu blir väl till helgen typ lördag. Hoppas på progress. Under 155kg hade varit awsome! =)

-Blakhouse

1 comment:

Spader 10 said...

Jag ska hålla tummarna :)
När jag gick när i vikt hade jag stor hjälp av min stegräknare, du får gärna låna den om du vill, men jag antar att det kanske är onödigt när du har din gps-grej? Kram