Wednesday, October 27, 2010

Sjuk =(

Det suger vara sjuk. Halsen stramar och huvudverken kommer och går med iprenen.
Fryser om vartannat.

Man känner sig rastlös för man inte fått träna. Haha lite sugen på jogga också. Skulle vara trevligt att kunna jogga ordentligt och orka säg 5km. Så man hade kunnat jogga tex med hund =). Men det känns som det är på väg på rätt håll i all fall.

Kommer kännas tungt att "börja om" igen när man börjar träna igen men lite utmaning =).

Kommer nog inte bli en lika framgångsrik vecka med vikten denna veckan men inte hela världen. Bara jag ser till att komma igång igen sen. Känns ändå som om att kroppen börjat komma igång. Vilket torde höja min passiva förbränning med.

Aja så länge jag känner mig starkare snabbare fastare är jag nöjd. =9

-Blakhouse

No comments: