Friday, July 16, 2010

Man kan ju drömma

haha kan ju drömma att jag fixar dom dära 8kg till den 25 heh.
Möjligen möjligen i fall jag spenderar kommande dagar med att endast gå tills jag stupar.

idag hade jag "gått upp" 200g
så 158.2 idag.

Drack visserligen en hel del igår så kan ju helt klart ha att göra med mängden vatten i kroppen.
Men men har koll på maten och går ca 4.7km varje dag ca 47 minuters gång. Sen armhävningar och situps på det.

Tar gärna förslag på fler övningar man kan göra hemma.

Men men i dag blir det grillat och i morgon blir det pizza. Vilket inte är helt okej. Får bli en extra lång promenad i morgon. Enligt mätaren / räknaren jag använder så förbränner jag 600 kcal på en promenad. Och en pizza har ungefär 1200-2000 kcal så får gå det dubbla dåkanske?

-Blakhouse

No comments: