Saturday, July 31, 2010

Där ser man =/

Jo 155 hade varit najs men i fredags så smög jag upp mig vågen ändå för det kändes bra men vad gjorde den då? Den visade 158kg igen =(.

Aja mina 2 veckor som gräsänkling snart slut. Har varit ganska skönt faktiskt. Få ha ordning hemma slippa tjat och gnat sådant dränerar ens energier ganska rejält tyvärr. Och om någon vecka så flyttar hon till gbg för 7-8 månader. Får se vad som händer kring det sen om jag flyttar upp hon flyttar ner eller vad.

Tänker spendera all denna extra tid man fått på sig själv. Träning, Mentalitet, Hitta mig själv typ.
Känns som jag förlorade mig själv någonstans på vägen mellan arbetslösheten min mors bortgång och stressen med jobbet. Gömde väl min sorg i arbetet man tappade eggen liksom. Inte roligt att vara vilsen.

Vågar inte väga mig idag eller i morgon. Då vi skulle äta pizza i morgon gick dåligt att väga sig igår. =( Får bita ihop gå fler gånger denna veckan och lägga till fler repetitioner och övningar på träningen efter man har gått.

-Blakhouse

No comments: